24/5/08

Noticia n'Asturies.com

La "II Muestra Tolo d'Asturies", que se vien celebrando dende'l vienres 23 nel conceyu de Llangréu, pon el ramu esti domingu cola actuación del músicu llangreanu Héctor Braga, al que siguirá l'homenaxe al mundu y la tradición del acurdión de la mano de la direición de Xosé Antón Fernández "Ambás" y una amplia presencia xeneracional, cola participación d'acurdionistes vieyos y mozos.

D'otru llau, el sábadu y el domingu la bandina tradicional "A seques" animará la feria cola so música, el baille y les sos histories, tratando de conectar col públicu algamando la so complicidá y la so participación, tratando de xuntase cola xenta nun espectáculu interactivu enllenu de folixa y bon humor. Amás neños y neñes podrán disfrutar del taller d'alfarería que yá tuviera presente l'añu pasáu na amuesa. D'otra manera esti añu y como novedá na feria, l'Equipu de Deporte Tradicional Monte Areo pondrá muestres y talleres de deportes y xuegos tradicionales asturianos. Na tarde del sábadu, toos, mayores y pequeños, podrán disfrutar de la música de Xentiquina. Esti coru guah.es de la escuela pública Solvay de Lieres son yá un clásicu y baxo la dirección de Nacho Fonseca tienen el vezu de poner los sitios onde actuen pates arriba, un conciertu bien prestosu con cantares bien conocíos pa lo pequeño de la casa, con gran frescura y naturalidá consiguen siempre la complicidá y participación del públicu adulto ya infantil. N'acabando l'actuación de Xentiquina actuará'l monologuista Carlos Alba "Cellero".


Nesa mesma nueche tendrá llugar el conciertu qu'axunta a los músicos: Iñaki Diéguez Tríu (Euskadi), Hammon-Martin Quintet (Bretaña) y Dixebra.


Noticia d'asturies.com

No hay comentarios: