8/5/12

REIJA EN L'ASCENSIÓN 2012


El 18, 19 y 20 de mayu va celebrase n'Uviéu la Feria de L'Ascensión. Mientres esos trés díes, La Llosa sobre la estación de RENFE, va acoyer de nuevu, unu de los certames de cultura asturiana de mayor raigón.

Nes distintes carpes podrá esfrutase de distintos aspeutos de la cultura, música y tradición d'Asturies, y l'Agrupación Reija de Llangréu, va volver tres unos años d'ausencia a tar presente cola so amuesa “ALCORDANZA: EL TRAXE TRADICIONAL N’ASTURIES”.

El gran fenómenu de la revolución industrial del sieglu XIX y la primer metá del sieglu XX causa n'Asturies un enorme cambéu de vida tantu no económico, como no social y cultural. Les maneres de vistir tradicionales entren a la nueva dómina y amodo fueron sumiendose.

Por esi motivu “L’Agrupación d’Etnografía y Folclor Reija de Llangréu” ufierta nesta esposición una pequena repasada poles maneres de vistir de les nueses xentes hasta la entrada del sieglu XX.

Na amuesa estremamos los distintos tipos del vistir conforme al usu y posición social. Asina cuntamos con traxes de fiesta, de diariu, de ceremonia, del monte y dexando tamién un apartáu pa la indumentaria de transición ente l'usu tradicional y les nueves modes. Trátase de reconstrucciones fieles realizaes con materiales orixinales o d'idéntica factura qu'estos.

Acompañamos la mesma con amueses de tinte tradicional y artesanía en vivu, música, bailles tradicionales, y talleres pa los más pequenos.

1 comentario:

Favila dijo...

Elli vamos tar, va ser un placer poder ver otra vegada la espoción de paxellos del país que punxistiis en Llangréu, prestóme asgaya el montaxe que ficisteis.