18/5/08

Más Información Sobre "Tolo d'Asturies 2008"

Ya se puen ver poles cais, los cartelos de "Tolo d'Asturies 2008", asina como los trípticos que tienen el programa completu con horarios y actividaes, acompañaos d'un completu textu. En unos díes colgarémoslo nesti blogue, por qu'hai dalgún cambiu piquiñín, no que cinca a los horarios, con respeuto a la noticia espublizada, va unos díes, por asturnews.

Ya diximos qu'esti añu, "Tolo d'Asturies" ta dedicao al curdión diatónicu y la mayor parte de los grupos que van formar parte d'esta amuesa cultural, xiren alrodiu d'esti instrumentu. La ufierta compleméntase con unos cursos, impartíos polos curdioneros que van venir de lloñe a tocar y embaxo la coordinación de Xuan Nel Expósito, conocíu curdioneru y mayestru na Escuela de Música Tradicional "Reija". Al entamu d'esta selmana, esperamos cuntar con tola información, pa poder espublizar, un teléfonu de contautu onde poder informase sobre'l conteníu, horariu y preciu de los cursos.

Por otru lláu, ya se puen ver montaes delles de les carpes qu'abellugarán l'amuesa cultural, na estación d'autobuses de Llangréu. Asina que, a lo llargo la selmana, nun vos esmolecer pol tiempu que faiga.

No hay comentarios: