14/5/09

Actu d'entamu de Tolo d'Asturies

Esta tarde inaugurose la Casa lo Alberti de Ciañu, y de magar les siete la tarde fízose l'actu d'entamu del 3º Festival Tolo d'Asturies 2009. Amás de desplicar el programa y los estremaos oxetivos, hebo un conciertu d'escolinos de la escuela de música tradicional del Grupu Reija y de los tres mayestros curdioneros que van dar los cursos qu'entamen mañana pola mañana, na mesma casa los Alberti que ta asitiada nel parque de Ciañu. El primeru d'ellos foi l'aragonés Ignacio Alfayé, que tocó pieces tradicionales, populares y de composición propia.

La nota internacional púsola el virtuosu de la curdión, Filippo Gambeta que vamos poder ver nos conciertos de Tolo d'Asturies col so grupu Il Liguriani. Tou un espectáculu, el sentir tan de cerca, los ritmos de la fastera italiana de Xénova, na curdión d'esti músicu.
El filu conductor llevolu Xuan Nel Expósito, profesor de la escuela de música tradicional del Grupu Reija de Llangréu y collaborador no que cinca a la esbilla del programa de Tolo d'Asturies. A partir de mañana pola mañana, entamen los cursos con estos tres mayestros de luxu.

No hay comentarios: