21/5/12

DESPIDIÉNDOSE DE L'ASCENSIÓN




Dempués de tres díes d'intensa actividá, concluyimos la nuesa estancia na Llosa d'Uviéu mientres la Feria de La Acensión 2012.

La nuesa esposición y amuesa artesanal “Alcordanza: El Traxe Tradicional n’Asturies” goció mientres estos trés díes, de la presencia de de miles de persones que visitaron les instalaciones de la carpa habilitada pol Conceyu d'Uviéu.

A lo llargo de too la fin de selmana pudo esfrutase de la esposición de vestimienta tradicional ambientada  con música, videos y material gráficu de los trabayos divulgativos de la nuesa agrupación. Per otru llau los visitantes pudieron esfrutar d'amueses en vivu de filáu de llana, tintes naturales, trabayos en telar d'altu lizo, cestería y fabricación de madreñes. Los más pequenos pudieron prestase nos talleres de recortables de ropa y trabayando nos pequenos telares de mano.

Nun faltó la música, el baille y les  costumes populares. Les actuaciones de Marisa Valle Roso, Pablo Carrera, los alumnos de la Escuela de Música Tradicional Reija y los  monólogos de Veníu Braga “El Mundial” de La Felguera, qu'a les sos más d'ochenta años cautivó les sorrises de los presentes, amenizaron les hores de feria. Les xentes de Reija interpretaron mientres toles xornaes numberosos bailles a la manera tradicional.  

1 comentario:

Anónimo dijo...

prestome asgaya la vuesa carpa, ensin dulda dalguna la meyor esposicion de traxes del pais que vi