30/5/07

III Mercáu Tradicional de Tolivia.

El sábadu 2 de xunu, ente les 16.00 y les 18.00 hores va haber paseos gratis n’asturcón pa les neñes y los neños del conceyu y a les cinco la tarde una mesa redonda dientro de los II Alcuentros na Caleya, titualada ‘Polémica al rodiu del embalse de Caliáu’.
A les seis de la tarde ‘Teatru pel pueblu’, el grupu ‘Teatro Sintexto’ va representar les obres ‘Ablaneres nel mercáu’ y ‘Declaración con sorpresa’. A les 18.00 hores una amuesa de deportes y xuegos rurales pa rapacines y rapacinos. Y a les ocho la tarde más teatru pela caleya, escenes con ‘Tomasa y Panchín’. La xornada va echar el pieslle a les 21.30 hores nel Cascayu, coles actuaciones d’Héctor Braga y Los Ciquitrinos.

El domingu 3 de xunu a les doce la mañana entama’l día con un pasucáis de gaita y tambor pel pueblu. De 12.30 a 14.00 más paseos gratis n’asturcón pa la guah.ería y a les doce y media la mañana una representación teatral. Darréu, a la una, va celebrase una nueva mesa redonda de los II Alcuentros na Caleya, embaxo’l títulu de ‘Repercusiones de los espacios protexíos nel desenrrollu rural”. Al meudía escenes de teatru de ‘Tomasa y Pachín’ y pela tarde más paseos n’asturcón y a les seis el ‘Festival d’Asturianía’ na llana La Peruyera, a cargu de l’Asociación de la Canción y el Folclore del Valle del Nalón, coles actuaciones d'un monologuista, un gaiteru y dellos cantantes. El día va rematase con baille tradicional asturianu en Cascayu a les seis y media y l’actuación de una bandina tradicional nel Llagar de La Pipa hacia les nueve la nueche.

Fonte: Asturnews.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.